Canción Española

Tu veniste a mi vida
Como un trueno tu veniste precipitadamente a mi corazon.
Y después de esto me dejaste
Porque tu encotraste otro amor

No puedo mas sólo en el crepúsculo
Al ver esta injusticia que me hisiste
Me enamore de ti ...
Pero tu no correspondiste

Cuando entiendas el significado de mi amor
Vas a regresar para desirme
Que tu reconosiste mi verdadero amor...
Pero tu no lo etiendes ya

Después de todas estas cosas que dijiste
Creí darte la oportunidad
De estar con migo...

Me dormí para ver que este sueño se volviera realidad
Que tu volvieras otra vez a mi vida
Pero desperté violentamente...
Te fuiste otra vez...

Lloré en la obscuridad
Y las lágrimas mojaron mis mejillas
Porque el amor está lejons de mi


(gracias Maribel para la traducción)

6 σχόλια:

Spiros Gio είπε...

(μετάφραση)

"Ηρθες μες την ζωη μου ξαφνικα
Σαν κεραυνος διαπερασες την καρδια μου
Και μετα απο αυτό με άφησες
επειδη βρηκες καποια αλλη αγαπη.

Και σταθηκα μονος στο σκοταδι
βλεποντας την αδικια που γινοταν σε μενα
ημουν ερωτευμενος μαζι σου, οσο χαζο κι αν ακουγεται
αλλα δεν το ειχες καταλαβει.

Οταν καταλαβες την δυναμη της αγαπης μου
ηρθες πισω να μου το πεις
αλλα και παλι δεν το εννοουσες.

Υστερα απο οσα ειπες
σκεφτηκα να σου δωσω μια ευκαιρια
να εισαι μαζι μου...

Κοιμηθηκα και ειδα το ονειρο να γινεται πραγματικοτητα
Οτι ηρθες ξανα μεσα στη ζωη μου
Αλλα ξυπνησα βιαια
ειχες φυγει παλι...

Εκλαψα μονος στο σκοταδι
και τα δακρυα εβρεξαν τα μαγουλα μου
γιατι η αγαπη ειναι τοσο μακρια απο μενα"

Ανώνυμος είπε...

Ολε ο ΤΑΥΡΟΣ!

Spiros Gio είπε...

χααχαχαχαχαχα!
Εισαι απιστευτος! Μονο εσυ θα μπορουσες να αφησεις τετοιο σχολιο!
χαχαχαχαχαχα! Εγω φταιω που σου εμαθα την Πολυδουρη!
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Σονετο ερωτικης απογνωσης
...........................
ξεκινω.......*ξεροβηξιμο*


Έτσι που 'χεις τα χαρτιά σου όλα κλειστά

και τα φώτα της καρδιάς σου είναι σβηστά

έτσι πως να σε διαβάσω, πες μου πως

το σφυγμό σου πως να πιάσω, πες μου πως

γκρίζο ύφος και τα χείλη σου φωτιά

είσαι γρίφος, είσαι αλήθεια ή ψευτιά

Σ' αγαπάω κοίτα, μπροστά σου λιώνω σαν χιόνι

σ' αγαπάω κοίτα, μη μ' αρρωσταίνεις αμάν

σ' αγαπάω κοίτα, πεθαίνουν όσοι ζουν μόνοι

ότι θέλεις ζήτα, για μένα είσαι το παν


Έτσι που τα καταφέρνεις τύραννε

σαν κλαδιά τα όνειρά μου γείρανε

έτσι πως να μην πονάω πες μου πως

σαν τρελός να μην γυρνάω πες μου
πως

γκρίζο ύφος και τα χείλη σου φωτιά

είσαι γρίφος, είσαι αλήθεια ή ψευτιά


....................................
Τελος.

Spiros Gio είπε...

Ειναι και αυτο μια αποψη!
lol

Ανώνυμος είπε...

εγώ θα πω κάτι κλισέ!είσαι υπέροχος μακαρι να βρεθεί εκεινη που θα εκτιμησει το βαθος της καρδιάς σου!
Σε αγαπάω πολύ καλέ μου φίλε!