Επιστροφή

Κάθε σου σκέψη είναι μια δική μου σκέψη.
Κάθε άγγιγμα σου είναι ένα ρίγος στην ψυχή μου.
Κάθε σου φιλί είναι μια ανάμνηση
αλλά και πόνος...
Πόνος, γιατι ξέρω ότι δεν θα κρατήσει πολύ αυτή η στιγμή.


Η αγκαλιά σου είναι ο παράδεισός μου.
Το μέρος στο οποίο μπορώ να μείνω παντοτινά.
Εκεί μπορώ να κάνω όνειρα για εμάς τους δύο.
Όμως αυτά τα όνειρα δεν θα σβηστούν
όταν θα με αφήσεις από την αγκαλιά σου.
Θα μείνουν όνειρα...ανεκπλήρωτα...



Θα ξανα’ρθείς... το ξέρω...
Και εγώ θα είμαι εδώ...
Με τα ίδια όνειρα, τις ίδιες υποσχέσεις...
Αλλά θα έχω και κάτι ακόμα...
Μια αγκαλιά για σένα...
Μια μεγαλύτερη αγκαλιά...
Γιατί κάθε σου επιστροφή
Με κάνει να σε αγαπάω πιο πολύ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στη ζωή κάποια πράγματα δεν μετριούνται. Απλά τα αισθάνεσαι. Αυτό είναι ο έρωτας. Η αίσθηση ότι υπάρχεις και η ύπαρξη σου είναι στενά συνδεδεμένη με την ύπαρξη ενός άλλου ατόμου!!!!!!!!!!!!!