Living a liE

Θα πρέπει να σκοτώθηκα τον Φλεβάρη του 2003. Στα δεκαεννιά μου. Δεν είμαι σίγουρος για την ημέρα, αν και μου είχαν πει ότι αυτή την ημερομηνία δεν θα την ξεχνούσα ποτέ! Πότε ποτέ;

Σκεφτόμουν ότι υπάρχουν κάποια κορμιά που δεν χωράνε ολόκληρη την ψυχή. Ένα μέρος της κολλάει στα μαλλιά, κρέμεται από τα μάτια, κολλάει στα δάχτυλα και τους δίνει μία άγρια αφή, σαν να έχουν ψηλαφήσει όλους τους θυμούς του κόσμου.
Με γύρναγε σπίτι.

"Ξέρεις τη συνέχεια;" έστριψε το κεφάλι και φώναξε.
"Ποιά συνέχεια;" απάντησα, φωνάζωντας κι εγώ για να με ακούσει.
Άρχισε να τραγουδάει. "Να 'ταν η καρδιά - λαμπερό αστέρι - να 'ταν η ματιά μου δίκοπο μαχαίρι - αστραφτερό σπαθί - μες στο μεσημέρι - αστραφτερό σπαθί - μες το μεσημέρι."

Γελούσε. Γύρισε και με φίλησε στο στόμα. Χάσαμε προς στιγμήν την ισορροπία μας. Καταφέραμε να κρατηθούμε. Άρχισε να φωνάζει: "Να 'ταν η καρδιά μου λαμπερό αστέρι". Γύρισε πάλι το κεφάλι και προσπάθησε να με ξαναφιλήσει. Σαν να μην είχε δει τη στροφή μπροστά μας. Δεν μπορεί να μην την είχε δει. Τη στιγμή που με φιλούσε θα πρέπει να έγιναν όλα ταυτόχρονα. Τα δάκρυά μου έτρεχαν από τα μάτια μου,
η λέξη "αστέρι" που την άκουγα σαν σε ηχώ από γκρεμό,
τα χείλη του πάνω μου,
το γέλιο του,
το φεγγάρι,
το κενό...

Θα πρέπει να σκοτώθηκα τον Φλεβάρη του 2003. Στα δεκαεννιά μου. Από τότε, η ματιά μου δίκοπο μαχαίρι και αστραφτερό σπαθί μέσα στα ζεστά μεσημέρια όλων των Μάρτηδων που δεν έζησα...





4 σχόλια:

Maria V. είπε...

Πώς μπορεί κάποιες φορές κάποιος να σχολάσει τόσο καλογραμμένα λόγια.Τόσο δυνατά συναισθήματα που μπορούν να βγάλουν λίγες λέξεις.Είσαι αξιοθαύμαστος και υπέροχος άνθρωπος και θα μου λείψεις πάρα πολύ !Σε αγαπάω βαθιά!Φιλάκια πολλά

Maria A. είπε...

Δεν καταλαβαίνω πάντα αυτά που γράφεις, αλλά αυτή δεν είναι μια από αυτές τις περιπτώσεις. Δεν ξέρω πως έρχονται τα λόγια στο μυαλό σου, αλλά φαντάζομαι πως μοιάζει με τον τρόπο που μου έρχονται εικόνες στο δικό μου μυαλό όταν έχω μια καινούρια ιδέα για να ζωγραφίσω κάτι. Είναι πολύ θλιβερό αυτό το κομμάτι, αλλά είναι και πολύ όμορφο - σαν να βλέπεις όνειρο. Έγραψες για το θάνατο αυτή τη φορά, αλλά την επόμενη θέλω να διαβάσω από εσένα κάτι για τη ζωή - το χρειάζομαι...

Ανώνυμος είπε...

Είναι εκείνες οι στιγμές που ο κόσμος σου τάράζεται και αλλάζει. Που κάτι ξεριζώνεται από μέσα σου βίαια, απόλυτα και χωρίς επιστροφή και ξέρεις πως ποτέ δε θα είσαι ξανά ο ίδιος άνθρωπος. Εκείνες οι στιγμές-ορόσημο που χωρίζουν τη ζωή σου στο πριν και στο μετά. Αυτό όμως που δεν ξέρεις εκείνες τις στιγμές είναι πως ένα χρόνο κι ακόμα πιο πολύ μετά θα υπάρχει ακόμα αυτό το κενό. Ναι, αυτό το αίσθημα απώλειας και το παράπονο και η αδυναμία να αλλάξεις την κατάσταση. Το πόσο απόλυτη είναι. Αναπόφευκτη και απόλυτη.
Γιατί κάποιοι άνθρωποι φεύγουν και παίρνουν μαζί ένα κομμάτι σου. Κι εσύ το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τους νοσταλγείς, να τους θυμάσαι, να θυμώνεις, να πονάς πού και πού και να συνεχίζεις να ζεις. Για κείνους και για σένα. Γιατί όλα κρατάνε μια στιγμή.

Mdm L.

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφο...αν και δεν το κατλαβαίνω απόλυτα αλλά μου αρκεί η μαγεία =)