Το χαμόγελο

Θέλω να σε αγκαλιάσω
να σε κουρνιάσω μέσα μου
να διώξω ό, τι σε πληγώνει ό, τι σε στεναχωρεί
να σου δείξω έναν γαλανό ουρανό
στον οποίο μπορείς να ελπίζεις
και να τον κοιτάς και να χαμογελάς

Σου πάει τόσο πολύ να χαμογελάς
σε έβλεπα τα πρωινά που με ξύπναγες για να πάω στη δουλειά
και ένιωθα γεμάτος.
Ανυπομονούσα μέχρι να ξαναδώ το χαμογελό σου
εκείνο το χαμόγελο
αχ εκείνο το χαμόγελο...

Ξαφνικά χάθηκες...
έμαθα μετά απο καιρό ότι το χαμόγελό σου
έγινε δάκρυ
ήθελα να ψάξω να σε βρω
γιατί δεν πίστευα ότι αυτό το τόσο ωραίο χαμόγελο
μπορούσε να χαθεί και την θέση του να την πάρουν τα δάκρυα

Σε βρήκα
μετά από αρκετό καιρό
όμως σε βρήκα...
και είδα ξανά αυτό το πρόσωπο
που κάποτε μου χαμογελούσε και με έκανε να νιώθω γεμάτος
ήταν τώρα γεμάτο δάκρυα.

Άνοιξα τα χέρια μου
σου έδειξα τον δρόμο για να ΄ρθεις στην αγκαλιά μου
να προσπαθήσω με οποιοδήποτε τρόπο να διώξω αυτά τα δάκρυα

είμαι όμως τόσο μικρός
ίσως είμαι πολύ "λίγος"
είμαι όμως εδώ για 'σένα και θα προσπαθώ
να ξαναδώ εκείνο το χαμόγελο

αχ εκείνο το χαμόγελο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: